miercuri, 3 aprilie 2013

dor ...

29-01-2013



Mi-e dor, mi-e dor de mine ..cand eram cu el..de persoana aia care credea in orice , de povestile in care credeam cu tarie, de visele care speram sa se implineasca , mi-e dor de fata aia indragostita, care ar fi facut orice pt el..mi-e atat de dor de o imbratisare, de o mana care sa ma prinda, de un zambet in lacrimi.
Nu stiu daca o sa mai fiu la fel ..vreodata, dar nu stiu nici daca o sa ma pot schimba, in fond asta sunt eu ..o visatoare , o fiinta naiva , si sincera care crede in orice , care isi ofera sufletul si totul ei pt o farama de iubire..care ar putea sa faca orice pt tine, doar ca sa fii fericit..
Raman urme din ea, urme din sufletul ei, bucati din dragostea oferita...bucati din inima zdrobita .. de care azi mi-e dor ...mi-e atat de dor de ea , asa cum era..
* buna si calda, sufletista, si plangacioasa *
Mi-e dor de ea..azi s'a mai pierdut o parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu