joi, 22 aprilie 2010

suflet de gheata..


am uitat .. n-ai decat sa razi , iti sterg amprentele dupa sufletul meu ..numai cred in tine.. in cuvintele tale.. in mesajele tale..in alintul tau. toate au fost decat niste lucruri care acum ma lasa rece , a fost decat o minciuna frumoasa..si sti DC? Tu nu sti sa iubesti pe cineva ..sti sa te iubesti decat pe tine.. ESTI decat un egoist.. care vrea totul pt el.. .
M’am inecat cu fumul tau, m’am ars cu scrumul tau, acum tot ce a ramas e amintirea ..trebuie sa ies de aici .
te iubeam.. te-am iubit.. dar a murit toata iubirea care zacea in mine.. s-a dus ..am aruncat cenusa iubirii in mare.. si acum ma simt libera.. sunt ca o pasare de pe cer ..sunt un fluture din aer.. sunt totul dar totusi nu sunt nimic..
n-a ramas decat o amintire..despre un suflet egoist..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu